czwartek, 3 grudnia 2015

Cukiniowe roladki w towarzystwie grilowanego tofu



 Pomyślałem sobie,że wymyślę jakieś wykwintne danie ze składników, które akurat miałem pod ręką. Chciałem,żeby było złożone i w miarę efektowne, a więc od początku......
 Podstawą sosu są pieczarki podsmażone na oleju winogronowym wraz z curry
 Zamiast tradycyjnej śmietany użyłem jej wegańską postać...
 W międzyczasie na patelni grilowej położyłem cukinię, pokrojoną w miarę cienkie plastry, opruszoną wędzoną papryką, ale w przekroju podłużnym, żeby potem było łatwiej formować roladki....
 Połączyłem pieczarki ze śmietanką, zagotowałem na wolnym ogniu i doprawiłem solą i pieprzem.
Składniki, które były użyte do tej pory:
-pół kilograma pieczarek
-średnia cukinia
-dwie szklanki ugotowanego makaronu durum w ulubionym kształcie
-opakowanie śmietanki wegetariańskiej
-kilka łyżek stołowych oleju winogronowego
-curry, sól i pieprz
-łyżeczka słodkiej , wędzonej papryki w proszku
-grilowane plastry wędzonego tofu
 W metalowym krążku wyłożyłem ściśle plastry cukini, następnie wnętrze uzupełniłem do połowy makaronem, a resztę sosem pieczarkowym. Na ,, okraskę" każdej porcji na talerzu znalazło się kilka plasterków tofu..... 

 Życzę smacznego!!!!!!!!

Kuchnia wegetariańska i wegańskaJesień pełna warzyw Zimowy obiad wege

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz