środa, 20 stycznia 2016

Warzywny gulasz na chłodne dni


,,Jest zima, to musi być zimno. Takie są odwieczne prawa natury" - parafrazując słynny cytat, postanowiłem wyjść naprzeciwko zachciankom mojego organizmu i ugotować coś rozgrzewającego...


Składniki:
- pół kilograma pełnoziarnistego makaronu penne
-pół kilograma mrożonej fasolki szparagowej
- dwie kolorowe cebule
- puszka czerwonej fasoli
- mleko kokosowe
- łyżeczka świeżo startego pieprzu
- suszona natka pietruszki
- olej ryżowy
- sól do smaku

W prostocie tkwi smak, tak więc...


...posiekane cebulki podsmażyłem na oleju...


...dodałem resztę składników...


...całość podkręciłem sporą ilością pieprzu. Wyszło bardzo sycące i rozgrzewające danie. 


Smacznego Paniom i Panom Kierownikom życzę w ten trudny, zimowy czas  ;-)!!!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz