niedziela, 17 stycznia 2016

Cukiniowe wstążki z kaszką kuskus


Czasami mam ochotę przekształcić zwykłe produkty w coś niezwykłego. Tym razem pod młotek metamorfozy kulinarnej poszły cukinia i kaszka kuskus....


 Przy pomocy obieraka do warzyw pokroiłem cukinię w paski, przypominające tagiatelle, a cebulkę w kostkę.....


 ...świeżo utarte ziarna kolendry oraz suszona bazylia stanowiły wsparcie ziołowe ;-)


 Warzywka delikatnie poddusiłem do miękkości....


....na koniec dodałem mleczko kokosowe i suszoną bazylię 
Składniki:
- duża cukinia
- czerwona cebula xxl :-)
- puszka mleka kokosowego
- ziarna kolendry
- łyżeczka suszonej bazylii
- pieczarki
- kaszka kuskus


Dla stworzenia kompozycji potrzebowałem jeszcze grilowanych pieczarek


Tak powstało trochę inne danie z ogólnie dostępnych składników.
Smacznego życzę wszystkim bardzo !!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz